Portal Krakow.pl opublikował w dniu 9 grudnia 2017 podsumowanie kontroli urządzeń grzewczych dokonanych przez Straż Miejska w listopadzie 2017 roku – pełna treść artykułu dostępna po naciśnięciu linku:
“W minionym miesiącu funkcjonariusze straży miejskiej przeprowadzili 2820 kontroli urządzeń grzewczych, z czego ujawnili 28 przypadków spalania śmieci. W związku z tym strażnicy nałożyli 25 mandatów karnych na kwotę 3950 złotych, pouczyli trzy osoby.
W obecnym sezonie grzewczym zadanie realizuje 140 strażników miejskich posiadających upoważnienia do kontroli, wydane przez Prezydenta Miasta Krakowa na podstawie art. 379 ustawy Prawo ochrony środowiska.
Patrole, kontrolując jakość paliwa, sprawdzają w pierwszej kolejności, czy właściciel posiada odpowiedni certyfikat, świadczący o tym, że spełnia ono odpowiednie parametry. Jeśli posiada, a mimo tego paliwo budzi wątpliwości (jego wygląd przypomina zabronione muły lub floty), wówczas pobierana jest próbka węgla i popiołu do badania laboratoryjnego. W przypadku używania paliwa niskiej jakości strażnicy mogą taką osobę pouczyć lub skierować przeciwko niej wniosek o ukaranie do sądu.”
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Nie wpłynie to na twoją wizytę na stronie.
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH
Szanowni Państwo!
W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 r w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady /UE/ z dnia 27.IV.2016 r nr 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE /zwanych dalej RODO/ informujemy, iż :
1/ Administratorem Państwa danych osobowych czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania Państwa danych osobowych jest PHU „ZIS” S.C W. KORCZYŃSKI, M. STACHOWICZ z siedzibą w Krakowie, ul. Radzikowskiego 52, 31-305 Kraków, NIP 9451976624, Regon 356584643, tel. 12-638 22 22, mail: salon@ziskr.pl. We wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych można również kontaktować się listownie oraz na w/w adres mailowy spółki.
2/ Podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych jest art. 6 ust.1 lit. b RODO, gdyż dotyczy realizacji zawartych z Państwem umów oraz art.6 ust.1 lit. f RODO dotyczącego przetwarzania danych na podstawie zobowiązań do wypełniania obowiązków prawnych ciążących na administratorze tych danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, przy czym prawnie uzasadnionym interesem leżącym u podstaw przetwarzania danych jest realizacja interesów faktycznych, prawnych i gospodarczych wynikającej z prowadzonej współpracy gospodarczej.
3/ Przetwarzanie Państwa danych osobowych może odbywać się w następujących celach:
– realizacji współpracy handlowej w szczególności wykonywania zamówień i dostaw, realizacji usług, wzajemnych zobowiązań,
– dokonywania wzajemnych rozliczeń, potwierdzania sald i dochodzenia oraz windykacji należności,
– rozpoznawania reklamacji i prowadzenia korespondencji w tym zakresie,
– działań marketingowych,
– prowadzenia wszelkiej innej naszej korespondencji.
4/ W ramach gromadzenia i przetwarzania danych osobowych, przetwarzane będą: imię i nazwisko, adres, miejsce zamieszkania, podany adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, numer NIP /gdy ma znaczenia/, numer konta bankowego /gdy ma znaczenie/, informacja na temat. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne w celu realizacji zawartych umów.
5/ Państwa dane osobowe mogą być udostępniane jedynie:
– audytorom i biegłym rewidentom,
– ubezpieczycielom,
– bankom i innym instytucjom finansowym,
– firmom factoringowym,
– doradcom prawnym i finansowym, kancelariom prawnym dochodzącym należności na drodze prawnej,
– firmom marketingowym – jeżeli będzie to konieczne,
– producentom dostarczonych urządzeń w szczególności firmie Viessmann w zakresie działań serwisowych oraz gwarancyjnych,
– sądom powszechnym, urzędom, organom administracyjnym, podatkowym, egzekucyjnym oraz
organom Państwa.
6/ Okres przechowywania danych osobowych nie będzie dłuższy, niż niezbędny dla opisanych powyżej celów przetwarzania tych danych osobowych.
7/ Państwo posiadacie pełne prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania ich uzupełnienia, sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, wnoszenia skarg do stosownych organów oraz usunięcia – o ile dane te nie będą już konieczne do celów, dla których zostały zgromadzone i nie ma żadnej innej podstawy prawnej do ich dalszego przetwarzania, chyba, że ich przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
8/ Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane
oraz przekazywane poza teren Unii Europejskiej oraz do organizacji międzynarodowych.